Φοβερός Σχολιασμός της Επικαιρότητας από Λαικό Ποιητή!!!

Ελλάδα μου περήφανη
και χιλιοδοξασμένη
τι ήταν αυτό που σούκανε
ο Γιώργος σου καημένη;

Κι’ εσύ λαέ μου πρόσεχε
Τον ηγέτη τον ωραίο
Τον μεγάλο πατριώτη μας
Το Γιώργο Παπανδρέου

Οι Δημοσιογράφοι τούκαναν
Μεγάλες ερωτήσεις
Μα αυτός δεν άργησε
Να δώσει απαντήσεις

Πολύς κοσμάκης Γιώργο μου
Κλαίει και θρηνεί
Γιατί δεν έχει χρήματα
Να πάρει ούτε ψωμί

Αν αυτοί οδύρονται
Και αν κλαίν τόσο πολύ  
Ας πάνε να τα πούνε
Στον ωραίο Καραμανλή

Εγώ πήρα την απόφαση
ή τις ψευτιές θα αλλάξουμε
ή στα βάθη της θάλασσας
όλοι θα βουλιάξουμε

Κι αν δεν βγάλουν Δήμαρχο
Το Σγουρό εις την Αθήνα
Σίγουρα θα έχουμε
Εκλογές τον άλλο μήνα…

Ελάτε παιδιά να κλάψουμε
Τα χάλια μας μαζί
Γιατί κρεμαστήκαμε
Στο ίδιο το σχοινί..

Τώρα λαέ μου ξύπνησε
Και πάρε το σπαθί σου
Κι’ αγωνίσου όσο μπορείς
Να σώσεις τη ζωή σου..

Γ. Βασικώστας


Posted by Κ.Α.ΝΕ.Ν.Α. on 11/01/2010 09:55:00 π.μ.. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

0 σχόλια for "Φοβερός Σχολιασμός της Επικαιρότητας από Λαικό Ποιητή!!!"

Leave a reply