ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ? ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΓΕΤΩΝ
Καταθέτω τις απόψεις μου πάνω στο ζήτημα "Επιλογή ηγετών" . Σε ένα καθεστώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ αυτά ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ . Το άν γινόταν δεκτά απο την πλειοψηφία αυτό είναι άλλο θέμα που δεν το γνωρίζω .
Τα κείμενα "ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ;" γράφτηκαν για να αρχίσει κάποιος διάλογος και να κατασταλάξει ο Ελληνοπρεπής χώρος πάνω στο φλέγον αυτό ζήτημα . Ουδεμία δράση δεν δύναται να αναληφθεί εάν προηγουμένως δεν γνωρίζουμε πού θέλουμε να πάμε , πού στοχεύουμε .Βλέπε http://lofos.info/pythas/igesia.html
Οι ιδέες που παρουσιάζονται εδώ δεν προστατεύονται απο πνευματικά δικαιώματα . Οποιοσδήποτε συμφωνεί μπορεί να τις υιοθετήσει και να τις προβάλει σαν δικές του .
-------------------------------------
Προσθήκη 4-12-2011
Πολύς λόγος γίνεται για το εάν η Άμεση Δημοκρατία είναι το καλύτερο πολίτευμα ή όχι . Αυτοί που δεν συμπαθούν την Δημοκρατία λένε οτι το φυσικό πολίτευμα για τον άνθρωπο είναι η Βασιλεία , δηλαδή όλη η κοινωνία να εναπόκειται στις αποφάσεις ΕΝΟΣ και μόνον προσώπου . Ας προσπαθήσουμε ψύχραιμα να αναλύσουμε το θέμα :
α) Η Αρχαία Αθήνα με την Άμεση Δημοκρατία οδηγήθηκε στην καταστροφή . Με εντελώς δημοκρατικές διαδικασίες απεφάσισε να φορολογήσει άγρια τους συμμάχους της όχι για να φτιάξει στόλο εναντίον των Περσών ( ως όφειλε ) αλλά για να εξασφαλίσει για τον εαυτούλη της Παρθενώνες και πλούσια γεύματα . Έτσι έγινε αντιπαθής και φθάσαμε στον Πελοποννησιακό Πόλεμο .
Υπήρχαν και κάποιοι που έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου γι' αυτήν την ανόητη πολιτική των Αθηνών αλλά δεν εισακούσθηκαν .
Το σφάλμα του Αθηναϊκού συστήματος Άμεσης Δημοκρατίας ήταν οτι ο ανώτατος άρχων εκλεγόταν με ψήφους ΟΛΩΝ των πολιτών . Έτσι η ψήφος του ηλίθιου είχε την ίδια βαρύτητα με την ψήφο του σοφού . Ολέθριο ελάττωμα .
β) Όλες οι επόμενες αυτοκρατορίες δεν είχαν σχέση με την Δημοκρατία ( Ελληνιστικά Βασίλεια , Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Αυτοκρατορία , Χαλιφάτα , Οθωμανοί , Φασιστική Ιταλία , Ναζιστική Γερμανία κλπ ) . ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΗΚΜΑΣΑΝ !!! Μόλις πέθαινε ένας χαρισματικός αυτοκράτορας ανελάμβανε ο γιός του ενώ υπήρχαν άλλοι πολλοί καλύτεροι που έμεναν στην αφάνεια .
Άρα ούτε και ο συγκεντρωτισμός αποτελεί λύση .
Οδηγούμαστε στην σκέψη οτι δεν έχει σημασία το πολίτευμα αλλά η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ . Αν οι άνθρωποι είναι σκάρτοι , τί να σου κάνει το πολίτευμα ; Άρα πρέπει πρώτα να εξυψώσουμε την ποιότητα των ανθρώπων .
Φαίνεται οτι είναι σωστή σκέψη αλλά ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗΛΗ !
Η βελτίωση της ποιότητας των ανθρώπων είναι ηράκλειο έργο και ΠΡΟΑΠΑΙΤΕΙ σοφούς ηγέτες . Πώς όμως ένα κτηνώδες πλήθος θα στείλει στην εξουσία σοφούς ηγέτες ;
γ) Δεν χρειάζεται να μας απασχολεί το πώς θα μορφώσουμε και εξευγενίσουμε την μάζα . Μέσα στον λαό υπήρχαν και θα υπάρχουν και ηλίθιοι και φιλόσοφοι . Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα πολιτικό σύστημα που θα επιλέγει και θα στέλνει στα ανώτατα αξιώματα τους φιλοσόφους . Συγχρόνως δεν θα επιτρέπει στους ηλιθίους να αποφασίζουν για τα σοβαρά θέματα της κοινωνίας .
Ποιό είναι αυτό το πολιτικό σύστημα ;
Το περιγράφω παρακάτω . Δεν είμαι ο πρώτος που προτείνει αυτό το σύστημα . Το έχουν σκεφθεί και άλλοι . Δεν έχει εφαρμοσθεί ποτέ .
Το ονομάζω "Βαθμιδωτή Δημοκρατία" .
Ο Πλάτων πρότεινε να απέχουν όλοι απο την πολιτική και να αφήνουν την διακυβέρνηση στους Ειδήμονες ( αυτούς που ξέρουν ) . Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα . Εμπιστευόμαστε την υγεία μας στους Ειδήμονες επειδή ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ . Επιπλέον , οι Ειδήμονες ( γιατροί ) μπορούν ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ να μας αποδείξουν οτι οι συμβουλές τους αποδίδουν θετικά αποτελέσματα .
Στην πολιτική όμως ΟΛΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ .
Επιπλέον , οι πολιτικές πράξεις αποδίδουν ορατά αποτελέσματα ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ .
Γι΄ αυτούς τους δύο λόγους δεν μπορούμε να πείσουμε τον ηλίθιο να απέχει απο τις πολιτικές αποφάσεις .
Χρειαζόμαστε ένα σύστημα όπου ο ίδιος ο λαός θα αποκλείει απο τα ανώτατα αξιώματα τους ηλιθίους ( που είναι πάντα η πλειοψηφία !) . Έτσι οι ηλίθιοι δεν θα έχουν την δυνατότητα να στραφούν εναντίον ΕΝΟΣ προσώπου που τους απέκλεισε . Θα έχουν απέναντί τους την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ( τους σοφούς και ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ) και με την πλειοψηφία δεν μπορούν να τα βάλουν .
--------------------------------------------
Προσθήκη 11 Απριλίου 2010
Για να μην υπερτιμούμε μερικά πράγματα :
1) Το δόγμα της Δημοκρατίας είναι «Η μειοψηφία υπακούει στη θέληση της πλειοψηφίας».
Τι γίνεται όμως εάν η μειοψηφία είναι οι νέοι και υγιείς και η πλειοψηφία είναι οι μεσήλικες
και ασθενείς ; Ποιος εγγυάται ότι θα σεβασθούν τη γνώμη της πλειοψηφίας και δεν θα επιβάλλουν
δικτατορία ; Αυτό είναι το σαθρό σημείο στα θεμέλια της Δημοκρατίας και ,κατά τη γνώμη του γράφοντος, την κάνει σχεδόν ουτοπικό πολίτευμα (γι’ αυτό και η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Δημοκρατία
είναι σπανιότατο φαινόμενο στην ανθρώπινη ιστορία).
Η Δημοκρατία για να λειτουργεί χρειάζεται έναν «εξωτερικό εγγυητή». Στα χρόνια του Περικλή ο εξωτερικός εγγυητής ήταν ο φόβος των
Περσών και τα έσοδα από την φορολογία των συμμάχων .
2) Η Αρχαία Αθήνα είχε τη τελειότερη Άμεση Δημοκρατία . Παρ' όλα αυτά και μισητή έγινε στις συμμαχικές πόλεις και έριδες πολιτικές είχε και νικήθηκε ( απο δικά της λάθη ) στον Πελοποννησιακό Πόλεμο .
Επομένως ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ένα καλό πολίτευμα για την ευημερία της πόλης . Χρειάζεται και οι πολίτες να έχουν υψηλό ήθος ώστε να παίρνουν σωστές αποφάσεις .
--------------------------------------------
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ
Οι πολίτες του Δήμου ψηφίζουν μυστικά και εκλέγουν το Δημοτικό Συμβούλιο . Το Δημοτικό Συμβούλιο ψηφίζει μυστικά και εκλέγει αυτόν ( ή αυτούς ) που θα στείλει στο Νομαρχιακό Συμβούλιο . Το Νομαρχιακό Συμβούλιο ψηφίζει μυστικά και εκλέγει αυτόν ( ή αυτούς ) που θα στείλει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Έτσι διασφαλίζουμε οτι ο ανόητος (κατα γενικήν ομολογίαν ) δεν θα αποφασίζει για την σύνθεση της Κεντρικής Κυβέρνησης ( αφού δεν θα μπορέσει να εκλεγεί ούτε στο Δημοτικό Συμβούλιο ) .
Ακόμη διασφαλίζουμε οτι κανένας "εκλεκτός" ξένων συμφερόντων δεν θα φθάσει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Τέλος διασφαλίζουμε οτι δεν χρειάζεται κανείς ισχυρούς χρηματοδότες για να φθάσει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Λεπτομέρειες :
1) Τα σύνορα των Νομών καλά θα είναι να ταυτίζονται με τα όρια των υδρογραφικών λεκανών επειδή αυτές οι λεκάνες είναι αυτόνομες οικονομικές μονάδες . Η μόλυνση και η κυκλοφορία ιχνοστοιχείων του εδάφους συνήθως οριοθετούνται απο τα σύνορα μιας υδρογραφικής λεκάνης . Όποια τοπική ηγεσία θέλει να πάρει μέτρα κατά της μόλυνσης και υπέρ της γονιμότητας του εδάφους καλά θα είναι να έχει εξουσία σε ολόκληρη την υδρογραφική λεκάνη .
Παράδειγμα για να γίνει κατανοητή η έννοια της υδρογραφικής λεκάνης : Είναι η περιοχή που όλες οι σταγόνες της βροχής κυλούν και καταλήγουν στον ίδιο ποταμό . Η υδρογραφική λεκάνη του Αχελώου ξεκινά απο την Ήπειρο και τελειώνει στο Μεσολόγγι . Η υδρογραφική λεκάνη του Αλιάκμονα ξεκινά απο τα Ελληνοαλβανικά σύνορα και τελειώνει στον Θερμαϊκό Κόλπο .
2) Οι Δήμοι πρέπει να είναι μικροί για να γνωρίζονται καλά οι δημότες . Είναι τερατούργημα να ζείς σε μια κοινωνία όπου θα περπατάς στον δρόμο και θα βλέπεις αγνώστους . Αυτό το τερατούργημα βολεύει μόνον τους κακούς ηγέτες .
ΚΡΙΣΙΜΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ;
α) ΟΧΙ β) ΝΑΙ
Σήμερα όλοι ( ξύπνιοι και ηλίθιοι , τίμιοι και εγκληματίες ) έχουν ψήφο ιδίας αξίας όταν πρόκειται για εκλογή βουλευτών . Στην λήψη πολιτικών αποφάσεων δικαιώματα έχει μόνο ο πρόεδρος του κόμματος ( δηλαδή οι ξένες πρεσβείες που τον στηρίζουν ) .
Το ζητούμενο είναι να έχουν όλοι ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ για να αποδείξουν την πολιτική τους σοφία . Δικαίωμα λόγου θα έχουν όλοι στην βαθμίδα τους . Δηλαδή ο απλός πολίτης θα έχει δικαίωμα λόγου όταν γίνονται εκλογές για το Δημοτικό Συμβούλιο . Εάν δεν εκλεγεί όμως ( ο ίδιος ) δεν θα μπορεί να μπεί με το "έτσι θέλω" στο Νομαρχιακό Συμβούλιο ούτε στην Βουλή και να εκθέσει τις απόψεις του .Στο σύστημα που προτείνω δεν έχουν όλοι δικαίωμα να εκλέξουν βουλευτές . Οι ανόητοι μπορούν να ψηφίζουν μόνο για εκλογή Δημοτικού Συμβουλίου . Οι βουλευτές όμως που θα εκλεγούν θα παίρνουν πραγματικά πολιτικές αποφάσεις . Αν ο λαός αντιληφθεί ανάμιξη ξένων πρεσβειών στις αποφάσεις τους , θα τους ανακαλεί .
Νόμοι
Μόνο δύο νόμοι θα είναι ανώτεροι απο την εξουσία του Δημοτικού Συμβουλίου :
α. Η κατανομή της γής θα είναι όπως περιγράφεται στην http://lofos.info/pythas/tie-trofi.html
β. Οι φόροι θα είναι προαιρετικοί ( βλέπε παρακάτω ) . Για ΟΛΑ τα υπόλοιπα θα αποφασίζουν τα όργανα που θα εκλέγονται σε επίπεδο Δήμου ( Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας , Δημοτικό Συμβούλιο Αστυνομίας και Δικαιοσύνης , Δημοτικό Συμβούλιο Υγείας ) . Έτσι διασφαλίζουμε οτι η δικαιοσύνη θα αποδίδεται αυθημερόν χωρίς έξοδα για δικηγόρους , εφετεία κλπ .
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑΣ ;α) ΝΑΙ β) ΟΧΙ
Προτείνω η Κεντρική Κυβέρνηση να ασχολείται ΜΟΝΟ με θέματα εξωτερικής πολιτικής και άμυνας . Σ' αυτά τα θέματα επιβάλλεται μυστικότης και ταχύτητα δράσης και φυσικά δεν μπορεί τα θέματα αυτά να συζητούνται φανερά στις πλατείες των Δήμων .
Αν οι εκλεγέντες είναι τίμιοι δεν υπάρχει λόγος να διαχωρίζονται οι εξουσίες σε Νομοθετική , Εκτελεστική και Δικαστική . Αυτός ο διαχωρισμός των εξουσιών είναι μια εφεύρεση της Γαλλικής Επανάστασης ( δημιούργημα των κεφαλαιοκρατών του 18ου αιώνα ) που ποτέ δεν μας εξήγησαν ΓΙΑΤΙ πρέπει να συμβαίνει και ούτε τηρείται ποτέ στην Ελλάδα ( βουλευτές που είναι συγχρόνως υπουργοί και διορίζουν δικαστές ! ) . Άλλωστε στο μακροβιότερο σύστημα που γνώρισε η ανθρωπότητα ( ο τοπικός φύλαρχος ) όλες οι εξουσίες ήταν συγκεντρωμένες στο ίδιο πρόσωπο .
ΕΚΛΟΓΕΣ
Κάθε Δήμος μπορεί να έχει εκλογές οποιαδήποτε μέρα θέλει . Έτσι δεν αναστατώνεται η χώρα απο αυτό που λέγεται "προεκλογική περίοδος" . Τα μέλη των Νομαρχιακών Συμβουλίων ( ή της Κεντρικής Κυβέρνησης ) ανακαλούνται και αντικαθίστανται όποτε θελήσει ο αντίστοιχος Δήμος ( ή το αντίστοιχο Νομαρχιακό συμβούλιο ) . Έτσι υπάρχει μια συνεχής και αθόρυβη ανανέωση των προσώπων σε θέσεις εξουσίας .
ΦΟΡΟΙ
Προαιρετικοί . Όποιος θέλει να έχει μερίδιο γής και δικαίωμα του εκλέγειν θα πληρώνει τον φόρο για την άμυνα .
Όποιος θέλει να έχει υγειονομική περίθαλψη θα πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο .
Όποιος θέλει να έχει την προστασία της Αστυνομίας θα πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο .
Όσοι θα είναι οι φόροι τόσες θα είναι και οι εκλεγόμενες εξουσίες .
Στην περίπτωσή μας , οι δημότες θα εκλέγουν το Δημοτικό Συμβούλιο , τον γιατρό του Δήμου( διευθυντή του τοπικού Κέντρου Υγείας ) και το Αστυνομικό Συμβούλιο του Δήμου . Αυτοί θα συγκεντρώνουν τους αντίστοιχους φόρους , θα κρατούν για τις τοπικές ανάγκες το απαραίτητο ποσό και θα προωθούν στα υψηλότερα κλιμάκια το υπόλοιπο . Σήμερα γίνεται το ακριβώς αντίθετο : Συγκεντρώνονται οι φόροι κατ' ευθείαν στην Αθήνα , πέφτουν μέσα σε διάφορες "μαύρες τρύπες" και δεν φθάνουν ποτέ παρακάτω !
Εννοείται οτι οι γιατροί του Νομού θα εκλέγουν τον Νομίατρο ( διευθυντή του Νομαρχιακού Νοσοκομείου ) και οι Αστυνόμοι των Δήμων θα εκλέγουν τον Νομαρχιακό Διευθυντή Αστυνομίας . Αυτοί με την σειρά τους θα εκλέγουν τους αμέσως ανώτερους ( τους Εθνικούς Διευθυντές ) .
Εφ' όσον κάθε εξουσία εκλέγεται απο τον λαό , μόνο όποιος εξέλεξε μπορεί να απολύσει κάποιον . Δεν μπορεί πχ το Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας να απολύσει τον Δημοτικό γιατρό , ούτε η Κεντρική Κυβέρνηση τον Εθνικό Διευθυντή Αστυνομίας .
Το ίδιο θα συμβαίνει και με τυχόν άλλους φόρους και αντίστοιχες υπηρεσίες .
Το Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας θα ασχολείται με θέματα επιστράτευσης , με την τοπική αποθήκη πολεμικού υλικού και θα αποδίδει την ακίνητη περιουσία σε όποιον πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο . Η παρουσία του θα περνά μάλλον απαρατήρητη . Πιο έντονη παρουσία θα έχει το Αστυνομικό Συμβούλιο διότι αυτό θα επιλύει τις διαφορές μεταξύ των πολιτών .
Όσο όμως πάμε σε ανώτερα κλιμάκια ( Νομαρχιακό Συμβούλιο και Κεντρική Κυβέρνηση ) τόσο πιό έντονη γίνεται η παρουσία του Συμβουλίου Άμυνας και τόσο πιό μικρή γίνεται η παρουσία των άλλων Συμβουλίων .
ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Θα υπάρχουν δύο κανάλια πληροφόρησης . Το ένα θα μεταφέρει τις ειδήσεις απο "κάτω προς τα πάνω" . Εκτός απο το Δημοτικό Συμβούλιο , τον γιατρό και τον αστυνόμο του Δήμου , θα εκλέγεται και ο αρμόδιος πληροφόρησης . Θα συγκεντρώνει τις ειδήσεις του Δήμου , θα τις ανακοινώνει ( εφημερίδα τοίχου ) και θα προωθεί προς τον νομαρχιακό αντίστοιχο όσες ειδήσεις κρίνει οτι ενδιαφέρουν την Νομαρχία . Ο νομαρχιακός αρμόδιος δίνει στους δήμους όσες τοπικές ειδήσεις κρίνει οτι τους ενδιαφέρουν και προωθεί προς τον αρμόδιο δίπλα στην Κεντρική Κυβέρνηση όσες ειδήσεις κρίνει ενδιαφέρουσες . Ο αρμόδιος δίπλα στην Κεντρική Κυβέρνηση δέχεται τις ειδήσεις απο το εξωτερικό και τις διοχετεύει προς τους νομαρχιακούς αρμόδιους . Αυτοί τις στέλνουν στους δήμους . Αυτό είναι και το δύσκολο σημείο του πολιτεύματος . Μάλλον οι πολίτες δεν θα υποχρεούνται να πληρώνουν κάποιο αντίτιμο για να διαβάσουν την εφημερίδα τοίχου . Επομένως πρέπει ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ τους να δίνουν κάποιο ποσόν σαν αμοιβή για τον αρμόδιο πληροφόρησης . Αυτός θα κρατά ό,τι αντιστοιχεί στον δικό του μισθό και θα προωθεί τα υπόλοιπα προς τους ανώτερους αρμοδίους .
Πιθανόν ο αρμόδιος πληροφόρησης θα είναι και ο διανομέας αλληλογραφίας ( των e-mail που θα καταφθάνουν στον υπολογιστή του Δήμου καθώς και των επιστολών ) και απο εκεί θα εισπράττει τα αναγκαία για την συντήρησή του .Το δεύτερο κανάλι πληροφόρησης θα οδεύει τις ειδήσεις απο "πάνω προς τα κάτω" . Η Κεντρική Κυβέρνηση θα διαλέγει και θα πληρώνει ( απο την τσέπη της ) αντιπροσώπους στις νομαρχίες και στους δήμους που θα παραλαμβάνουν ό,τι ειδήσεις στέλνει η Κεντρική κυβέρνηση . Και αυτές οι ειδήσεις θα γράφονται σε εφημερίδα τοίχου .
Έτσι θα υπάρχουν δύο πόλοι ενημέρωσης : η φωνή των πολιτών και η φωνή της Κυβέρνησης . Ο πολίτης θα ακούει και τις δύο γνώμες και θα βγάζει συμπεράσματα .
ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ
Οι στρατιώτες δεν ψηφίζουν για εκλογή πολιτικών αλλά για την εκλογή των χαμηλόβαθμων αξιωματικών . Οι χαμηλόβαθμοι ψηφίζουν για την εκλογή της αμέσως ανώτερης βαθμίδας κοκ . Έτσι διασφαλίζουμε οτι η ηγεσία του στρατεύματος είναι η πλέον αποδεκτή απο τους στρατιώτες και σε περίπτωση πολέμου δεν θα καταρρεύσει για να ψάχνουμε για νέον Πλαστήρα για να μας σώσει .Αυτό που λέμε σήμερα "απόφοιτος στρατιωτικών σχολών" θα είναι σύμβουλος των εκλεγμένων αξιωματικών . Έτσι ο εκλεγμένος αξιωματικός θα είναι ο ειδήμων στην ψυχολογία των στρατιωτών αλλά ο σύμβουλος θα είναι ο ειδήμων στην τεχνολογία του πολέμου . Σήμερα ποιός μας εγγυάται οτι και τα δύο αυτά υπάρχουν στους αποφοίτους των στρατιωτικών σχολών ;
ΤΙ ΠΡΟΝΟΜΟΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ :
( εννοώ κυρίως τους μετέχοντες στην Κεντρική Κυβέρνηση )
Φυσικά ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ καμμία ασυλία !
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι παραδείγματα ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΙΝ . Ο,τι συμβουλεύουν τον λαό πρέπει ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ να το εφαρμόζουν καλύτερα απ' όλους .
Εάν διδάσκουν την λιτότητα πρέπει οι ίδιοι να είναι πιο λιτοδίαιτοι απ' όλους τους πολίτες . Αυτό σημαίνει οτι η τροφή τους πρέπει να είναι η ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ σε ποσότητα και σύνθεση χωρίς ίχνος περιττού . Αν οι πολιτικοί ηγέτες είναι αποκλειστικά χορτοφάγοι θα είναι το τέλειο παράδειγμα .
Αυτά όλα τα έχει πεί ο Πλάτων στην "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" .
Οι πολιτικοί θα μοιάζουν με την βασίλισσα των τερμιτών : Ναι μεν έχει την διατροφή της εξασφαλισμένη αλλά γεννά συνεχώς και δεν βγαίνει ποτέ απο την φωλιά .
Δηλαδή οι πολιτικοί δεν θα πηγαίνουν στον πόλεμο . Όμως θα μπορούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό ; Για σκεφθείτε το . Ένας πολιτικός που έχει χειρισθεί άκρως απόρρητα θέματα μπορεί να πάει στο εξωτερικό για τουρισμό ή για θέματα υγείας ; Δεν υπάρχει φόβος να υποκύψει σε πιέσεις ή σε ψυχοτρόπες ουσίες και να αποκαλύψει κρατικά μυστικά ;
Λογικά λοιπόν , όποιος χρημάτισε μέλος της Κεντρικής Κυβέρνησης ( το σώμα που ασχολείται με διπλωματία και άμυνα ) δεν μπορεί πλέον να βγεί απο την χώρα έως το τέλος της ζωής του . Ούτε γι' αστείο φυσικά δεν θα επιτρέπεται να έχει καταθέσεις ή περιουσία στο εξωτερικό .
Ακόμη και εάν ανακληθεί απο το Νομαρχιακό Συμβούλιο δεν θα πρέπει αμέσως να επιστρέψει στον Δήμο καταγωγής του . Μπορεί σε καμμιά συζήτηση να του ξεφύγουν λόγια που δεν πρέπει να ακουστούν .
Βλέπουμε λοιπόν οτι η ζωή των πολιτικών δεν θα είναι καθόλου άνετη . Μόνο όποιος είναι σκληροτράχηλος και πολύ μερακλής στο να προσφέρει στην πατρίδα , θα τολμά να ασχοληθεί με την πολιτική .
--------------------------------Προσθήκη 4-12-2011
Το εύλογο ερώτημα είναι "ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ;" .
Αφού οι σημερινοί πολίτες αγρόν αγοράζουν και δεν προβληματίζονται πάνω σε τέτοια θέματα . Οι δε ηγέτες είναι διεφθαρμένοι και δεν θέλουν τέτοιο σύστημα .
Απάντηση : Οι λιγοστοί που θέλουν τέτοιο πολίτευμα μπορούν να απομονωθούν γεωγραφικά σε κάποιο νησάκι και να δημιουργήσουν μια μικρή κοινωνία με τέτοιο πολίτευμα . Αυτή η κοινωνία θα είναι τόσο υγιής που σύντομα θα γιγαντωθεί και θα "καταπιεί" τις άλλες κοινωνίες .
Τα κείμενα "ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ;" γράφτηκαν για να αρχίσει κάποιος διάλογος και να κατασταλάξει ο Ελληνοπρεπής χώρος πάνω στο φλέγον αυτό ζήτημα . Ουδεμία δράση δεν δύναται να αναληφθεί εάν προηγουμένως δεν γνωρίζουμε πού θέλουμε να πάμε , πού στοχεύουμε .Βλέπε http://lofos.info/pythas/igesia.html
Οι ιδέες που παρουσιάζονται εδώ δεν προστατεύονται απο πνευματικά δικαιώματα . Οποιοσδήποτε συμφωνεί μπορεί να τις υιοθετήσει και να τις προβάλει σαν δικές του .
-------------------------------------
Προσθήκη 4-12-2011
Πολύς λόγος γίνεται για το εάν η Άμεση Δημοκρατία είναι το καλύτερο πολίτευμα ή όχι . Αυτοί που δεν συμπαθούν την Δημοκρατία λένε οτι το φυσικό πολίτευμα για τον άνθρωπο είναι η Βασιλεία , δηλαδή όλη η κοινωνία να εναπόκειται στις αποφάσεις ΕΝΟΣ και μόνον προσώπου . Ας προσπαθήσουμε ψύχραιμα να αναλύσουμε το θέμα :
α) Η Αρχαία Αθήνα με την Άμεση Δημοκρατία οδηγήθηκε στην καταστροφή . Με εντελώς δημοκρατικές διαδικασίες απεφάσισε να φορολογήσει άγρια τους συμμάχους της όχι για να φτιάξει στόλο εναντίον των Περσών ( ως όφειλε ) αλλά για να εξασφαλίσει για τον εαυτούλη της Παρθενώνες και πλούσια γεύματα . Έτσι έγινε αντιπαθής και φθάσαμε στον Πελοποννησιακό Πόλεμο .
Υπήρχαν και κάποιοι που έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου γι' αυτήν την ανόητη πολιτική των Αθηνών αλλά δεν εισακούσθηκαν .
Το σφάλμα του Αθηναϊκού συστήματος Άμεσης Δημοκρατίας ήταν οτι ο ανώτατος άρχων εκλεγόταν με ψήφους ΟΛΩΝ των πολιτών . Έτσι η ψήφος του ηλίθιου είχε την ίδια βαρύτητα με την ψήφο του σοφού . Ολέθριο ελάττωμα .
β) Όλες οι επόμενες αυτοκρατορίες δεν είχαν σχέση με την Δημοκρατία ( Ελληνιστικά Βασίλεια , Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Αυτοκρατορία , Χαλιφάτα , Οθωμανοί , Φασιστική Ιταλία , Ναζιστική Γερμανία κλπ ) . ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΗΚΜΑΣΑΝ !!! Μόλις πέθαινε ένας χαρισματικός αυτοκράτορας ανελάμβανε ο γιός του ενώ υπήρχαν άλλοι πολλοί καλύτεροι που έμεναν στην αφάνεια .
Άρα ούτε και ο συγκεντρωτισμός αποτελεί λύση .
Οδηγούμαστε στην σκέψη οτι δεν έχει σημασία το πολίτευμα αλλά η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ . Αν οι άνθρωποι είναι σκάρτοι , τί να σου κάνει το πολίτευμα ; Άρα πρέπει πρώτα να εξυψώσουμε την ποιότητα των ανθρώπων .
Φαίνεται οτι είναι σωστή σκέψη αλλά ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗΛΗ !
Η βελτίωση της ποιότητας των ανθρώπων είναι ηράκλειο έργο και ΠΡΟΑΠΑΙΤΕΙ σοφούς ηγέτες . Πώς όμως ένα κτηνώδες πλήθος θα στείλει στην εξουσία σοφούς ηγέτες ;
γ) Δεν χρειάζεται να μας απασχολεί το πώς θα μορφώσουμε και εξευγενίσουμε την μάζα . Μέσα στον λαό υπήρχαν και θα υπάρχουν και ηλίθιοι και φιλόσοφοι . Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα πολιτικό σύστημα που θα επιλέγει και θα στέλνει στα ανώτατα αξιώματα τους φιλοσόφους . Συγχρόνως δεν θα επιτρέπει στους ηλιθίους να αποφασίζουν για τα σοβαρά θέματα της κοινωνίας .
Ποιό είναι αυτό το πολιτικό σύστημα ;
Το περιγράφω παρακάτω . Δεν είμαι ο πρώτος που προτείνει αυτό το σύστημα . Το έχουν σκεφθεί και άλλοι . Δεν έχει εφαρμοσθεί ποτέ .
Το ονομάζω "Βαθμιδωτή Δημοκρατία" .
Ο Πλάτων πρότεινε να απέχουν όλοι απο την πολιτική και να αφήνουν την διακυβέρνηση στους Ειδήμονες ( αυτούς που ξέρουν ) . Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα . Εμπιστευόμαστε την υγεία μας στους Ειδήμονες επειδή ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ . Επιπλέον , οι Ειδήμονες ( γιατροί ) μπορούν ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ να μας αποδείξουν οτι οι συμβουλές τους αποδίδουν θετικά αποτελέσματα .
Στην πολιτική όμως ΟΛΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ .
Επιπλέον , οι πολιτικές πράξεις αποδίδουν ορατά αποτελέσματα ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ .
Γι΄ αυτούς τους δύο λόγους δεν μπορούμε να πείσουμε τον ηλίθιο να απέχει απο τις πολιτικές αποφάσεις .
Χρειαζόμαστε ένα σύστημα όπου ο ίδιος ο λαός θα αποκλείει απο τα ανώτατα αξιώματα τους ηλιθίους ( που είναι πάντα η πλειοψηφία !) . Έτσι οι ηλίθιοι δεν θα έχουν την δυνατότητα να στραφούν εναντίον ΕΝΟΣ προσώπου που τους απέκλεισε . Θα έχουν απέναντί τους την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ( τους σοφούς και ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ) και με την πλειοψηφία δεν μπορούν να τα βάλουν .
--------------------------------------------
Προσθήκη 11 Απριλίου 2010
Για να μην υπερτιμούμε μερικά πράγματα :
1) Το δόγμα της Δημοκρατίας είναι «Η μειοψηφία υπακούει στη θέληση της πλειοψηφίας».
Τι γίνεται όμως εάν η μειοψηφία είναι οι νέοι και υγιείς και η πλειοψηφία είναι οι μεσήλικες
και ασθενείς ; Ποιος εγγυάται ότι θα σεβασθούν τη γνώμη της πλειοψηφίας και δεν θα επιβάλλουν
δικτατορία ; Αυτό είναι το σαθρό σημείο στα θεμέλια της Δημοκρατίας και ,κατά τη γνώμη του γράφοντος, την κάνει σχεδόν ουτοπικό πολίτευμα (γι’ αυτό και η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Δημοκρατία
είναι σπανιότατο φαινόμενο στην ανθρώπινη ιστορία).
Η Δημοκρατία για να λειτουργεί χρειάζεται έναν «εξωτερικό εγγυητή». Στα χρόνια του Περικλή ο εξωτερικός εγγυητής ήταν ο φόβος των
Περσών και τα έσοδα από την φορολογία των συμμάχων .
2) Η Αρχαία Αθήνα είχε τη τελειότερη Άμεση Δημοκρατία . Παρ' όλα αυτά και μισητή έγινε στις συμμαχικές πόλεις και έριδες πολιτικές είχε και νικήθηκε ( απο δικά της λάθη ) στον Πελοποννησιακό Πόλεμο .
Επομένως ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ένα καλό πολίτευμα για την ευημερία της πόλης . Χρειάζεται και οι πολίτες να έχουν υψηλό ήθος ώστε να παίρνουν σωστές αποφάσεις .
--------------------------------------------
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ
Οι πολίτες του Δήμου ψηφίζουν μυστικά και εκλέγουν το Δημοτικό Συμβούλιο . Το Δημοτικό Συμβούλιο ψηφίζει μυστικά και εκλέγει αυτόν ( ή αυτούς ) που θα στείλει στο Νομαρχιακό Συμβούλιο . Το Νομαρχιακό Συμβούλιο ψηφίζει μυστικά και εκλέγει αυτόν ( ή αυτούς ) που θα στείλει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Έτσι διασφαλίζουμε οτι ο ανόητος (κατα γενικήν ομολογίαν ) δεν θα αποφασίζει για την σύνθεση της Κεντρικής Κυβέρνησης ( αφού δεν θα μπορέσει να εκλεγεί ούτε στο Δημοτικό Συμβούλιο ) .
Ακόμη διασφαλίζουμε οτι κανένας "εκλεκτός" ξένων συμφερόντων δεν θα φθάσει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Τέλος διασφαλίζουμε οτι δεν χρειάζεται κανείς ισχυρούς χρηματοδότες για να φθάσει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Λεπτομέρειες :
1) Τα σύνορα των Νομών καλά θα είναι να ταυτίζονται με τα όρια των υδρογραφικών λεκανών επειδή αυτές οι λεκάνες είναι αυτόνομες οικονομικές μονάδες . Η μόλυνση και η κυκλοφορία ιχνοστοιχείων του εδάφους συνήθως οριοθετούνται απο τα σύνορα μιας υδρογραφικής λεκάνης . Όποια τοπική ηγεσία θέλει να πάρει μέτρα κατά της μόλυνσης και υπέρ της γονιμότητας του εδάφους καλά θα είναι να έχει εξουσία σε ολόκληρη την υδρογραφική λεκάνη .
Παράδειγμα για να γίνει κατανοητή η έννοια της υδρογραφικής λεκάνης : Είναι η περιοχή που όλες οι σταγόνες της βροχής κυλούν και καταλήγουν στον ίδιο ποταμό . Η υδρογραφική λεκάνη του Αχελώου ξεκινά απο την Ήπειρο και τελειώνει στο Μεσολόγγι . Η υδρογραφική λεκάνη του Αλιάκμονα ξεκινά απο τα Ελληνοαλβανικά σύνορα και τελειώνει στον Θερμαϊκό Κόλπο .
2) Οι Δήμοι πρέπει να είναι μικροί για να γνωρίζονται καλά οι δημότες . Είναι τερατούργημα να ζείς σε μια κοινωνία όπου θα περπατάς στον δρόμο και θα βλέπεις αγνώστους . Αυτό το τερατούργημα βολεύει μόνον τους κακούς ηγέτες .
ΚΡΙΣΙΜΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ;
α) ΟΧΙ β) ΝΑΙ
Σήμερα όλοι ( ξύπνιοι και ηλίθιοι , τίμιοι και εγκληματίες ) έχουν ψήφο ιδίας αξίας όταν πρόκειται για εκλογή βουλευτών . Στην λήψη πολιτικών αποφάσεων δικαιώματα έχει μόνο ο πρόεδρος του κόμματος ( δηλαδή οι ξένες πρεσβείες που τον στηρίζουν ) .
Το ζητούμενο είναι να έχουν όλοι ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ για να αποδείξουν την πολιτική τους σοφία . Δικαίωμα λόγου θα έχουν όλοι στην βαθμίδα τους . Δηλαδή ο απλός πολίτης θα έχει δικαίωμα λόγου όταν γίνονται εκλογές για το Δημοτικό Συμβούλιο . Εάν δεν εκλεγεί όμως ( ο ίδιος ) δεν θα μπορεί να μπεί με το "έτσι θέλω" στο Νομαρχιακό Συμβούλιο ούτε στην Βουλή και να εκθέσει τις απόψεις του .Στο σύστημα που προτείνω δεν έχουν όλοι δικαίωμα να εκλέξουν βουλευτές . Οι ανόητοι μπορούν να ψηφίζουν μόνο για εκλογή Δημοτικού Συμβουλίου . Οι βουλευτές όμως που θα εκλεγούν θα παίρνουν πραγματικά πολιτικές αποφάσεις . Αν ο λαός αντιληφθεί ανάμιξη ξένων πρεσβειών στις αποφάσεις τους , θα τους ανακαλεί .
Νόμοι
Μόνο δύο νόμοι θα είναι ανώτεροι απο την εξουσία του Δημοτικού Συμβουλίου :
α. Η κατανομή της γής θα είναι όπως περιγράφεται στην http://lofos.info/pythas/tie-trofi.html
β. Οι φόροι θα είναι προαιρετικοί ( βλέπε παρακάτω ) . Για ΟΛΑ τα υπόλοιπα θα αποφασίζουν τα όργανα που θα εκλέγονται σε επίπεδο Δήμου ( Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας , Δημοτικό Συμβούλιο Αστυνομίας και Δικαιοσύνης , Δημοτικό Συμβούλιο Υγείας ) . Έτσι διασφαλίζουμε οτι η δικαιοσύνη θα αποδίδεται αυθημερόν χωρίς έξοδα για δικηγόρους , εφετεία κλπ .
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑΣ ;α) ΝΑΙ β) ΟΧΙ
Προτείνω η Κεντρική Κυβέρνηση να ασχολείται ΜΟΝΟ με θέματα εξωτερικής πολιτικής και άμυνας . Σ' αυτά τα θέματα επιβάλλεται μυστικότης και ταχύτητα δράσης και φυσικά δεν μπορεί τα θέματα αυτά να συζητούνται φανερά στις πλατείες των Δήμων .
Αν οι εκλεγέντες είναι τίμιοι δεν υπάρχει λόγος να διαχωρίζονται οι εξουσίες σε Νομοθετική , Εκτελεστική και Δικαστική . Αυτός ο διαχωρισμός των εξουσιών είναι μια εφεύρεση της Γαλλικής Επανάστασης ( δημιούργημα των κεφαλαιοκρατών του 18ου αιώνα ) που ποτέ δεν μας εξήγησαν ΓΙΑΤΙ πρέπει να συμβαίνει και ούτε τηρείται ποτέ στην Ελλάδα ( βουλευτές που είναι συγχρόνως υπουργοί και διορίζουν δικαστές ! ) . Άλλωστε στο μακροβιότερο σύστημα που γνώρισε η ανθρωπότητα ( ο τοπικός φύλαρχος ) όλες οι εξουσίες ήταν συγκεντρωμένες στο ίδιο πρόσωπο .
ΕΚΛΟΓΕΣ
Κάθε Δήμος μπορεί να έχει εκλογές οποιαδήποτε μέρα θέλει . Έτσι δεν αναστατώνεται η χώρα απο αυτό που λέγεται "προεκλογική περίοδος" . Τα μέλη των Νομαρχιακών Συμβουλίων ( ή της Κεντρικής Κυβέρνησης ) ανακαλούνται και αντικαθίστανται όποτε θελήσει ο αντίστοιχος Δήμος ( ή το αντίστοιχο Νομαρχιακό συμβούλιο ) . Έτσι υπάρχει μια συνεχής και αθόρυβη ανανέωση των προσώπων σε θέσεις εξουσίας .
ΦΟΡΟΙ
Προαιρετικοί . Όποιος θέλει να έχει μερίδιο γής και δικαίωμα του εκλέγειν θα πληρώνει τον φόρο για την άμυνα .
Όποιος θέλει να έχει υγειονομική περίθαλψη θα πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο .
Όποιος θέλει να έχει την προστασία της Αστυνομίας θα πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο .
Όσοι θα είναι οι φόροι τόσες θα είναι και οι εκλεγόμενες εξουσίες .
Στην περίπτωσή μας , οι δημότες θα εκλέγουν το Δημοτικό Συμβούλιο , τον γιατρό του Δήμου( διευθυντή του τοπικού Κέντρου Υγείας ) και το Αστυνομικό Συμβούλιο του Δήμου . Αυτοί θα συγκεντρώνουν τους αντίστοιχους φόρους , θα κρατούν για τις τοπικές ανάγκες το απαραίτητο ποσό και θα προωθούν στα υψηλότερα κλιμάκια το υπόλοιπο . Σήμερα γίνεται το ακριβώς αντίθετο : Συγκεντρώνονται οι φόροι κατ' ευθείαν στην Αθήνα , πέφτουν μέσα σε διάφορες "μαύρες τρύπες" και δεν φθάνουν ποτέ παρακάτω !
Εννοείται οτι οι γιατροί του Νομού θα εκλέγουν τον Νομίατρο ( διευθυντή του Νομαρχιακού Νοσοκομείου ) και οι Αστυνόμοι των Δήμων θα εκλέγουν τον Νομαρχιακό Διευθυντή Αστυνομίας . Αυτοί με την σειρά τους θα εκλέγουν τους αμέσως ανώτερους ( τους Εθνικούς Διευθυντές ) .
Εφ' όσον κάθε εξουσία εκλέγεται απο τον λαό , μόνο όποιος εξέλεξε μπορεί να απολύσει κάποιον . Δεν μπορεί πχ το Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας να απολύσει τον Δημοτικό γιατρό , ούτε η Κεντρική Κυβέρνηση τον Εθνικό Διευθυντή Αστυνομίας .
Το ίδιο θα συμβαίνει και με τυχόν άλλους φόρους και αντίστοιχες υπηρεσίες .
Το Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας θα ασχολείται με θέματα επιστράτευσης , με την τοπική αποθήκη πολεμικού υλικού και θα αποδίδει την ακίνητη περιουσία σε όποιον πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο . Η παρουσία του θα περνά μάλλον απαρατήρητη . Πιο έντονη παρουσία θα έχει το Αστυνομικό Συμβούλιο διότι αυτό θα επιλύει τις διαφορές μεταξύ των πολιτών .
Όσο όμως πάμε σε ανώτερα κλιμάκια ( Νομαρχιακό Συμβούλιο και Κεντρική Κυβέρνηση ) τόσο πιό έντονη γίνεται η παρουσία του Συμβουλίου Άμυνας και τόσο πιό μικρή γίνεται η παρουσία των άλλων Συμβουλίων .
ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Θα υπάρχουν δύο κανάλια πληροφόρησης . Το ένα θα μεταφέρει τις ειδήσεις απο "κάτω προς τα πάνω" . Εκτός απο το Δημοτικό Συμβούλιο , τον γιατρό και τον αστυνόμο του Δήμου , θα εκλέγεται και ο αρμόδιος πληροφόρησης . Θα συγκεντρώνει τις ειδήσεις του Δήμου , θα τις ανακοινώνει ( εφημερίδα τοίχου ) και θα προωθεί προς τον νομαρχιακό αντίστοιχο όσες ειδήσεις κρίνει οτι ενδιαφέρουν την Νομαρχία . Ο νομαρχιακός αρμόδιος δίνει στους δήμους όσες τοπικές ειδήσεις κρίνει οτι τους ενδιαφέρουν και προωθεί προς τον αρμόδιο δίπλα στην Κεντρική Κυβέρνηση όσες ειδήσεις κρίνει ενδιαφέρουσες . Ο αρμόδιος δίπλα στην Κεντρική Κυβέρνηση δέχεται τις ειδήσεις απο το εξωτερικό και τις διοχετεύει προς τους νομαρχιακούς αρμόδιους . Αυτοί τις στέλνουν στους δήμους . Αυτό είναι και το δύσκολο σημείο του πολιτεύματος . Μάλλον οι πολίτες δεν θα υποχρεούνται να πληρώνουν κάποιο αντίτιμο για να διαβάσουν την εφημερίδα τοίχου . Επομένως πρέπει ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ τους να δίνουν κάποιο ποσόν σαν αμοιβή για τον αρμόδιο πληροφόρησης . Αυτός θα κρατά ό,τι αντιστοιχεί στον δικό του μισθό και θα προωθεί τα υπόλοιπα προς τους ανώτερους αρμοδίους .
Πιθανόν ο αρμόδιος πληροφόρησης θα είναι και ο διανομέας αλληλογραφίας ( των e-mail που θα καταφθάνουν στον υπολογιστή του Δήμου καθώς και των επιστολών ) και απο εκεί θα εισπράττει τα αναγκαία για την συντήρησή του .Το δεύτερο κανάλι πληροφόρησης θα οδεύει τις ειδήσεις απο "πάνω προς τα κάτω" . Η Κεντρική Κυβέρνηση θα διαλέγει και θα πληρώνει ( απο την τσέπη της ) αντιπροσώπους στις νομαρχίες και στους δήμους που θα παραλαμβάνουν ό,τι ειδήσεις στέλνει η Κεντρική κυβέρνηση . Και αυτές οι ειδήσεις θα γράφονται σε εφημερίδα τοίχου .
Έτσι θα υπάρχουν δύο πόλοι ενημέρωσης : η φωνή των πολιτών και η φωνή της Κυβέρνησης . Ο πολίτης θα ακούει και τις δύο γνώμες και θα βγάζει συμπεράσματα .
ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ
Οι στρατιώτες δεν ψηφίζουν για εκλογή πολιτικών αλλά για την εκλογή των χαμηλόβαθμων αξιωματικών . Οι χαμηλόβαθμοι ψηφίζουν για την εκλογή της αμέσως ανώτερης βαθμίδας κοκ . Έτσι διασφαλίζουμε οτι η ηγεσία του στρατεύματος είναι η πλέον αποδεκτή απο τους στρατιώτες και σε περίπτωση πολέμου δεν θα καταρρεύσει για να ψάχνουμε για νέον Πλαστήρα για να μας σώσει .Αυτό που λέμε σήμερα "απόφοιτος στρατιωτικών σχολών" θα είναι σύμβουλος των εκλεγμένων αξιωματικών . Έτσι ο εκλεγμένος αξιωματικός θα είναι ο ειδήμων στην ψυχολογία των στρατιωτών αλλά ο σύμβουλος θα είναι ο ειδήμων στην τεχνολογία του πολέμου . Σήμερα ποιός μας εγγυάται οτι και τα δύο αυτά υπάρχουν στους αποφοίτους των στρατιωτικών σχολών ;
ΤΙ ΠΡΟΝΟΜΟΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ :
( εννοώ κυρίως τους μετέχοντες στην Κεντρική Κυβέρνηση )
Φυσικά ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ καμμία ασυλία !
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι παραδείγματα ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΙΝ . Ο,τι συμβουλεύουν τον λαό πρέπει ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ να το εφαρμόζουν καλύτερα απ' όλους .
Εάν διδάσκουν την λιτότητα πρέπει οι ίδιοι να είναι πιο λιτοδίαιτοι απ' όλους τους πολίτες . Αυτό σημαίνει οτι η τροφή τους πρέπει να είναι η ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ σε ποσότητα και σύνθεση χωρίς ίχνος περιττού . Αν οι πολιτικοί ηγέτες είναι αποκλειστικά χορτοφάγοι θα είναι το τέλειο παράδειγμα .
Αυτά όλα τα έχει πεί ο Πλάτων στην "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" .
Οι πολιτικοί θα μοιάζουν με την βασίλισσα των τερμιτών : Ναι μεν έχει την διατροφή της εξασφαλισμένη αλλά γεννά συνεχώς και δεν βγαίνει ποτέ απο την φωλιά .
Δηλαδή οι πολιτικοί δεν θα πηγαίνουν στον πόλεμο . Όμως θα μπορούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό ; Για σκεφθείτε το . Ένας πολιτικός που έχει χειρισθεί άκρως απόρρητα θέματα μπορεί να πάει στο εξωτερικό για τουρισμό ή για θέματα υγείας ; Δεν υπάρχει φόβος να υποκύψει σε πιέσεις ή σε ψυχοτρόπες ουσίες και να αποκαλύψει κρατικά μυστικά ;
Λογικά λοιπόν , όποιος χρημάτισε μέλος της Κεντρικής Κυβέρνησης ( το σώμα που ασχολείται με διπλωματία και άμυνα ) δεν μπορεί πλέον να βγεί απο την χώρα έως το τέλος της ζωής του . Ούτε γι' αστείο φυσικά δεν θα επιτρέπεται να έχει καταθέσεις ή περιουσία στο εξωτερικό .
Ακόμη και εάν ανακληθεί απο το Νομαρχιακό Συμβούλιο δεν θα πρέπει αμέσως να επιστρέψει στον Δήμο καταγωγής του . Μπορεί σε καμμιά συζήτηση να του ξεφύγουν λόγια που δεν πρέπει να ακουστούν .
Βλέπουμε λοιπόν οτι η ζωή των πολιτικών δεν θα είναι καθόλου άνετη . Μόνο όποιος είναι σκληροτράχηλος και πολύ μερακλής στο να προσφέρει στην πατρίδα , θα τολμά να ασχοληθεί με την πολιτική .
--------------------------------Προσθήκη 4-12-2011
Το εύλογο ερώτημα είναι "ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ;" .
Αφού οι σημερινοί πολίτες αγρόν αγοράζουν και δεν προβληματίζονται πάνω σε τέτοια θέματα . Οι δε ηγέτες είναι διεφθαρμένοι και δεν θέλουν τέτοιο σύστημα .
Απάντηση : Οι λιγοστοί που θέλουν τέτοιο πολίτευμα μπορούν να απομονωθούν γεωγραφικά σε κάποιο νησάκι και να δημιουργήσουν μια μικρή κοινωνία με τέτοιο πολίτευμα . Αυτή η κοινωνία θα είναι τόσο υγιής που σύντομα θα γιγαντωθεί και θα "καταπιεί" τις άλλες κοινωνίες .
0 σχόλια for "ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ? ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΓΕΤΩΝ"